Sezonul Back to school a sosit deja, iar antreprenorii dornici să-și dezvolte afacerile în moduri cât se poate de creative trebuie să profite. Este o perioadă excelentă pentru a-ți promova business-ul și a găsi noi oportunități de evoluție pe termen lung. Cele mai apreciate sunt fără îndoială campaniile BTL, tocmai pentru că încurajează reacțiile imediate din partea audienței și au un impact direct asupra comportamentului de cumpărare.
Dacă nu ți-ai ales încă tematica pentru stand sau echipa de hostess evenimente Bucuresti, ar fi momentul să începi pregătirea. Nu e chiar cel mai ușor proces, dar nu trebuie să-ți faci griji. Care sunt cele mai tari idei pe care merită să le pui în aplicare rămâne să afli în rândurile de mai jos.
Ce avantaje oferă o campanie Back to school?
Nu trebuie să vinzi neapărat haine sau rechizite pentru a te preta unei campanii Back to school. Perioada nu marchează doar începutul școlii, ci un nou start pentru elevi, studenți și profesori. Așadar, e un moment oportun să le arăți că ești alături de ei. Sunt multe avantaje de care te poți bucura. Iată doar câteva dintre ele:
- Ai parte de feedback în timp real – Discuțiile directe cu publicul țintă pot oferi insight-uri valoroase despre nevoile și preferințele în materie de cumpărare. Informațiile pot fi mai apoi utilizate pentru a îmbunătăți produsele sau serviciile oferite.
- Oferă un sentiment de apartenență – Campania te poate ajuta să-ți creezi o comunitate puternică și relevantă pentru brandul tău. Fie că organizezi evenimente sau activări în magazine cu o echipă de hostess Bucuresti, vei reuși să încurajezi interacțiunile directe.
- Poți facilita creșterea loialității față de brand – Implicarea în procesul de pregătire pentru noul an școlar va crea în mod sigur relații strânse între clienți și brand. Vei reuși să îți extinzi cu ușurință vizibilitatea și să sporești rata de conversii.
Top idei pentru o campanie back to school reușită
Acum că ai înțeles ce impact poate avea o simplă campanie Back to school, e timpul să treci la pasul următor – implementarea.
Dacă ai rămas în pană de idei, iată câteva soluții pe care le poți lua în considerare:
- Cabină foto în magazine sau supermarketuri – Amenajează un photobooth într-un centru comercial și decorează-l cu elemente care să amintească de școală (tablă, bănci școlare, glob pământesc etc.). Oferă accesorii și butaforii amuzante și creează un concurs pentru cea mai creativă fotografie.
- Concurs de personalizare a ghiozdanelor – Implică studenții și elevii într-o întrecere de exprimare a imaginației și premiază-i pe cei mai buni. Nu uita să apelezi la o agentie hostess Bucuresti pentru a direcționa cu ușurință prospecții și a preîntâmpina evenimentele neplăcute.
- Workshop-uri de pregătire pentru școală – Susține sesiuni de workshop-uri pentru elevi și părinți, cu teme variate: cum să organizezi eficient timpul de studiu sau chiar sesiuni de meditație pentru reducerea stresului. Colaborează cu experți sau influenceri din domeniul educației sau sănătății mintale.
Investești de ceva timp în promovare, dar fără rezultate?
Profită și tu de perioada dedicată începerii școlii și bucură-te de avantaje diverse asupra brandului!